Monday, October 26, 2009

the new beginning...

Assalamualaikum wbt.....
salam 1 Malaysia...

Alhmdulilah, 27-10-09,10.26am aku berjaya molah blog tok.. A++ utk aku pn.. heheh..
lamak dah ku nak molah blog dkpn, p ya la, xda masa, bz ilak..sampe ku lupak nak makan,
nak tdo..hm....
idea nak molah blog tok tercetus bila ku diat blog kwn2 ku, dr sia la ku bertekad nk ada blok dikpun..
ku banyak bertanyak ngn cdak cmne nak molah blog tok.. ku cuba2 jak molah kedirik.. gkpn, free.. hehehe..
hmm..pa gk mok di padah tok owh..
aku bukan nya pnde becerita ilak pn, ngreco pnde la ku.. hehhe..
eh2..
lupak ku nak pknalkan dikpn tek..
aku Azizul Haqqim Bin Radzuan... takorg leh tggh zul jak.. banyak la nama2 pena ku yg lain.. cm bezol,dumeX,
jijul, "j.onn".. ku x kesah dakya nak tggah apa, yg ku tauk, ya adalah aku.. hehehe... ku gk mudak.. xplu la nak madah umo ku berapa.. hehhe.. asal Saratok...the great place is there...
pa gk owh.... ermmmm.....
ku minat skuter.. hehehhe...ku da karisma n ego.. ku suka Skuter cz xsusah nak make, n maintenance pn ok wak.. n acc banyak.. ehheheh..
pa gk owh...
xtauk pa gk nak nak di padah ku..
ngreco ku lak..
hehehe...
nway, special thanX to myfren, yg brik tunjok ajaran kt ku lam molah blog tok...
my 1st blog lorr...
once again, thanX zilion to all....

No comments:

Post a Comment