Monday, October 26, 2009

my new toy,,,





hi all.... salam.. sabtu,12.sept.09 adalah hari yg mengembirakan aku... pagi ya aku timak kol dr SRI JAYA ELECTRICAL (asp for SONY product di w.p Labuan).. cdak ya madah "barang" aku dah sampe.. aku tekejut la.. cdak madah ria, lm seminggu duak "barang" ya akan datang, tp xsampe seminggu pn.. 3ari jak. hehhe.. "barang" yg di maksudkan ya adalah dslr SONY APLHA 330... berbunga2 ati ku bila nenga ya.. hehehhehe... pa gk ku, belagu2 tym mandik, n begegas ke pusat bandar utk ambik "barang" ya.. ehehhehe... sampe ku d kde, ku trus ke kaunter, n nanyak "barang" aku ya.. hehe... excited lorrrr... apa yg aku hajati ada di depan mata.. hehhe... body + 18-55mm kit lens + rechargeble battery + charger + manual2 + disc + usb cable.. teruja ku bila 1st tym nangga "barang" ku ya....

No comments:

Post a Comment